נטו חיסכון מוביל גם בהדרכת הציבור להתנהלות צרכנית חכמה,
עם טיפים שבועיים לחיים חסכוניים באמת
נטו חיסכון, המותג שמזוהה עם המחירים הנמוכים ביותר במגזר החרדי משיק בימים אלו
מהלך חדש בשם “מי גאון בחיסכון" סדרת טיפים שבועית שתלווה את הצרכנים בעיתונות
ובפלטפורמות נוספות, ותציע כלים פשוטים, יצירתיים ויישומיים לחיסכון אמיתי ביומיום.
“אנחנו לא רוצים רק להוזיל את סל הקנייה, אלא ללמד איך לחשוב נכון כלכלית,” מסביר אורן
ספיר בעלי הרשת. לדבריו, מדובר במהלך בעל ערך חברתי מובהק:
“ציבור המשפחות החרדיות מתמודד מדי יום עם אתגרי יוקר מחיה.
בנטו חיסכון החלטנו לקחת אחריות גם על המחירים בקופה, וגם על החינוך לחיסכון.”
הטיפים מתפרסמים מדי שבוע תחת הכותרת “מי גאון בחיסכון" כל פעם בנושא אחר: קניות
חכמות, תכנון הוצאות, ניצול מבצעים, או טיפים מפתיעים כמו איך לאגור נכון, מתי הכי כדאי
לקנות מוצרים טריים, ואיך להשוות באמת מחירים בין מוצרים.
מאחורי המהלך עומדת תפיסה רחבה של הרשת, המבקשת למצב את נטו חיסכון כיותר
מרשת מזון כבית מקצועי לחיסכון ולצרכנות אחראית. “הציבור סומך עלינו שנביא את
המחירים הנמוכים ביותר, ועכשיו הוא ילמד שגם הדרך אליהם חשובה לא פחות,” אומרים
בנטו חיסכון.
“אנחנו רוצים להיות המקום שהלקוח פונה אליו גם כשיש לו שאלה: איך לחסוך, איך לקנות
נכון, איך לתכנן קדימה. זה חיסכון במובן הרחב של המילה.”
שפת הפרסום של הקמפיין תוכננה כך שתדבר בגובה העיניים, לא מסרים כלכליים מורכבים,
אלא עצות פשוטות שכל משפחה יכולה ליישם.
המהלך של נטו חיסכון מסמן שינוי תפיסתי עמוק, מותג שמוביל תרבות של חיסכון. בעולם
שבו הצרכן מוצף בהבטחות, נטו חיסכון בוחרת לדבר אמת פשוטה ולתת ערך אמיתי.
הציבור יודע שאנחנו הזולים ביותר, מסכמים בהנהלה, עכשיו הוא ידע גם שאנחנו המומחים
בחיסכון.

